Ekonomická univerzita v Bratislave – Podnikovohospodárska fakulta (PHF EU)v Košiciach, Katedra marketingu a obchodu pozývajú na 1. ročník medzinárodnej vedeckej konferencie „Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania“, ktorá sa uskutoční v priestoroch PHF EU na Tajovského 13 v Košiciach v dňoch 24. až 25. októbra 2013.
Cieľom konferencie je výmena teoretických poznatkov a praktických skúseností manažérov, marketingových a obchodných odborníkov, ako aj odborníkov sociálnych vied súvisiacich s trendmi marketing manažmentu, obchodu a sociálnych aspektov podnikania, oboznámenie sa s ich vývojom a možnosťami implementácie v praxi. Konferencia je určená vedecko-pedagogickým pracovníkom vysokých škôl, doktorandom a odborníkom z praxe. Vítaní sú aj vysokoškolskí študenti adekvátnych študijných programov. Širšia spoločná platforma prispeje k napĺňaniu myšlienky zmysluplnej spolupráce teórie s praxou, skvalitneniu študijných programov na vysokých školách, networkingu a vzájomnému pozitívnemu inšpirovaniu odborníkov z praxe, vedeckých, pedagogických pracovníkov a študentov.
Vedecký výbor konferencie:
- Dr. h. c. prof. RNDr. Michal TKÁČ, CSc. – dekan Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach, SR
- Ing. Vojtech FERENCZ, PhD. – štátny tajomník Ministerstva životného prostredia, SR
- prof. zw. dr hab. Małgorzata BEDNARCZYK – Widzial Zarządzanie w turystyce Uniwersytetu Jagiellońskiego v Krakowie, PL
- prof. nadzw dr. hab. Pawel MARZEC – Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, dziekan Wydział Zamiejscowy Nauk Prawnych i Ekonomicznych w Tomaszowie
- Lubelskim, PL
- prof. Andrzej SZROMNIK – Universitet ekonomiczny v Krakowie, PL
- prof. Prof. Dr. Zoltán SZAKÁLY – Faculty of Economic Sciences, Kaposvar University, Hungary
- Univ.-Prof. Dr. Brigit FELDBAUER-DURSTMÜLLER – Institut für Controlling & Consulting, Johannes Kepler Universität Linz, Austria
- prof. Dr. Anabel TERNÉS – International Management University in Berlin, Nemecko
- prof. RNDr. Peter MIKULECKÝ, PhD. – Fakulta informatiky a managementu, Univerzita Hradec Králové, ČR
- doc. Ing. Pavel ŠTRACH, PhD. & PhD. – prorektor, ŠKODA AUTO, a. s. Vysoká škola, Mladá Boleslav, ČR
- doc. Ing. Stanislava GROSOVÁ, PhD. – Ústav manažmentu Vysokej školy chemicko-technologickej v Prahe, ČR
- prof. Ing. Jaroslav KITA, CSc. – Obchodná fakulta, Ekonomická univerzita v Bratislave, SR
- prof. Ing. Igor LIBERKO, PhD. – Fakulta manažmentu, Prešovská univerzita v Prešove, SR
- prof. Ing. Iveta UBREŽIOVÁ, CSc. – Fakulta ekonomiky a manažmentu, Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, SR
Program konferencie:
Štvrtok 24. 10. 2013
- 08:30 – 09:30 Prezentácia účastníkov
- 09:30 –09:45 Slávnostné otvorenie
- 09:45 –11:30 Rokovanie v pléne
- 11:30 –13:00 Obed
- 13:00 – 14: 30 Rokovanie v sekciách
- 14: 30 –15:00 Prestávka (káva, čaj, občerstvenie)
- 15:00 – 16:30 Rokovanie v sekciách
- 18:00 – 20:00 Večerné konferenčné dialógy (účasť podľa záujmu, nahlásiť počas registrácie)
Piatok 25. 10. 2013
- 09:00 –10:30 Rokovanie v sekciách
- 10:30 –11:00 Prestávka
- 11:00 –11:45 Rokovanie v sekciách
- 11:45 –12:00 Záver konferencie
Prof. dr hab. Andrzej Szromnik – profesor, vedúci oddelenia obchodu a trhu Pedagogická činnosť: Priemyselný marketing, Marketing miest a regiónov, marketing, poisťovníctvo, marketing, obchod, marketing v stavebníctve, obchode a predaja, organizácie Exchange obchody a aukcie, Medzinárodný marketing. Publikácie: 175, knihy: 28 (monografie), počet udelených doktorátov: 10.
Prof. PhDr. Miroslav Foret, CSc. – Mendelova univerzita Brno Pedagogická činnosť: Základy marketingového řízení (bakalářské studium) , Public relations a veřejné mínění, Marketingová komunikace (magisterské studium), Marketing obchodní firmy, Veletrhy jako komunikace, Diplomový seminář, Vědeckovýzkumná činnost: Marketing, marketingová komunikace, marketingový výzkum
Kontakt:
Ing. Daniela Urblíková, PhD.
PHF EU so sídlom v Košiciach, Tajovského 13
tel: +421 (0)55/7223111